fredag 1 augusti 2008

Pingstvänner borta med vinden

Nej, det blev ingen sova över kväll med herr Johansson. Dessbättre blev det en liten tripp in till Varberg för ett partaj med Nadia och Jina i spetsen! Själv tyckte jag att det var två väl värda timmar eftersom det var det enda vi hann med innan våran buss hem körde. Vi var endast åtta personer och kastade vattenballonger och bollar till och på varandra! ;D

Innan dess kikade jag lite snabbt in i staden pingstkyrkolokal där jag aldrig förut har varit. Vid detta tillfälle var det ganska dött trots att det var fredag då allt egentligen skulle vara igång för kretsens alla ungdomar. Jag tror att jag drar dit på fredag nästa vecka för jag skulle vilja få en egen uppfattning av vad det hela går ut på men jag skulle väldigt gärna vilja ha sällskap i så fall. Får väl fråga Adrian eller Samuel eller nån för Isak totalvägrar att sätta sin fot där och Nadia vill inte hjärntvättas som hon var nära att göra vid hennes senaste besök. Annars får jag väl gå dit själv!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gå dit!! Fast tycker du ska göra det nästa fredag ist :P