torsdag 7 augusti 2008

Fruitmaster chillar

Idag har jag spelat med bandet! Mycket skoj var det trots att jag mest satt och lyssna. Vi har skitbra grejer på gång, bland annat har Mattias bidragit med lite saker. Men jag säger inte mer! Vi funderar på att spela in lite fler grejer så att det blir lite mer myspace-genomlyssningar. Men ni får vänta tills vidare!
Min dag har varit hyfsat innehållslös tills jag klippte HELA gräsmattan och då menar jag verkligen hela. Ni som vet vart jag bor vet hur storleken på den och jag tycker den är STOR. Men jag kanske är lite klen också...
Nu om drygt 20 minuter ska jag dra ut en sväng och jogga. Och då har jag för första gången på länge mina linser i och jag ska även ha min lila iPod Shuffle - för första gången!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa det var riktigt nice att repa!;)

//samuel