fredag 15 augusti 2008

Internationell karriär i Södra Asien?

Här kommer ett inlägg som i alla fall till en början är skriven på morgonen. Anledningen till detta halvsena inlägg är att jag de senaste dagarna har haft så fullt upp med en massa annat.

Men för två dagar sedan kom Emma Carlsson Axberg hem till mig för att leka lite smått. Lite senare kom även Mattias för att the band skulle ha en bandkväll. Vi checkade in Mattias MacBook-dator för att sedan ta farväl av en bortkörd Emma. Jag och Mattias var en liten snutt i affären och efter att ha väntat ett litet tag så kom även de andra.

Och jag får absolut tacka mina kamrater i Invade för denna trevliga afton. Tyvärr sov inte Mikael över, men det hela var ändå mycket skoj! Förlåt Victoria säger jag å min mamma vägnar på grund av att hon körde på din moped och allt som hade med det hela att göra.

Och igår hände något mycket märkligt. Helt plötsligt får Mattias ett SMS där det står att våran låt Goodbye spelas på radio - i Filippinerna! Jag har försökt få ur Mattias hur det han med sina otroliga kontakter fick till detta, men jag har fortfarande inte förstått.

Sedan var jag på handledarkurs för övningskörning. Lite småkul, men jag blev lite nervös efteråt när jag kom att tänka på alla jobbiga övningar jag måste gå igenom.
Så Filippinerna - here we come!

Inga kommentarer: