fredag 29 augusti 2008

Jag är trött...

...nu för tiden eftersom jag varenda vardag, utom torsdagar, måste gå upp klockan 06:15 för att sedan snappa upp bussen som går 07:11.
Men jag kan inte säga något annat än att vi esteter har trevliga dagar. De första fyra skoldagarna hade vi något som hette Estetisk Orientering där alla estet-elever fick testa på de fem ämnena inom programmet: Musik, Drama, Dans, Bild och Textil. Sedan följde två dagar med vanliga lektioner för att dagen till ära gå en vandring i Varberg för att ta reda på saker om stadens alla landmärken. Annat som dagen erbjöd var en tävling där man skulle ta kort på så många frisörer som möjligt. Jag tror mitt lag vann när vi fick ihop 52 stycken sammanlagt. På eftermiddagen gjorde vi lite samarbetsövningar med idrottsläraren Björn vilket jag fann kul.
By the way så går jag nu officiellt i 08ESb. Ha det bra!

Inga kommentarer: