tisdag 5 augusti 2008

iPod shuffle

Idag har jag köpt denna lilla bärbara iPod shuffle som jag har tänkt använda när jag är ute och joggar.

-Nej Jerker, jag lovar att den ska stanna hemma när du springer med mig.
Min dag började passande nog med en joggingrunda med Jerker. Eller ja, jogging och jogging, vi gick nog mer på grund av att jag hade håll. Men det tycker inte jag är så konstigt eftersom jag inte hade ätit frukost. Det fick jag däremot hemma hos honom och hans fru och efter ett tag kom mormor och morfar med två galna hundar ytterligare! Jaxon och Walle, som hade varit med på min och Jerkers morgontur, var redan på plats när de båda västgötaspetsarna Bosse och Knodden började lukta de båda vid ringmusklerna.
Sedan tog jag mig en till stan för att jag skulle ha en utvärdering av min linsbärning. Allt gick fint och jag köpte min iPod. Sedan så steg jag in i KlippPunktens korridorer för att vänta in den snart nyklippte Samuel. Vi gick och kollade på kläder till honom och roade oss med lite prat i nästan tre timmar innan vi skildes åt.
Nu sitter jag här och försöker lägga in lite låtar på iPoden. Men så ska man fixa iTunes och en massa saker så det tar sin lilla tid.
Sen har jag lyssnat på låten Gone Away på våran myspace och den låter inte som den brukar. Om någon vet vad det är för skillnad från originalet så kommentera detta då! Nu ska jag lyssna på en annan bra låt - A Little Peace of Heaven med Avanged Sevenfold!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför lägga pengar på den sämsta iPoden på marknaden? btw så är alla iPods bärbara ;)

Det är chill.

/Isak

Anonym sa...

Orka sno videos från andra! FFS u suck looosur omgz jag som trodde du was a kattperson!

Med varma hälsningar Adrian :3