tisdag 12 augusti 2008

Handen har fem fingrar, bandet likaså...

Idag har bandet rep-rep-repat och alla fem medlemmar (David Neråfors, Gabriel Sjöwall, Mikael Torstensson, Mattias Pizarro och Samuel Neråfors) var på plats för att ta del av detta. Jag måste säga att detta var den roligaste gången som jag har repat ihop med Invade i hela mitt liv! En liten fotnot får dock vara att jag ungefär kom med i bandet vid årsskiftet, men det gör inte det hela mindre roligt! Och Mattias låt som jag kallar den är verkligen på gång, så beredd er på att höra oss på radio inom kort (inte, men kanske) =)

Annars har jag joggat med Jerker på morgonen efter en uppstigning klockan tio i åtta. Jag trodde jag var första man ur säng men jag var istället allra sist. Elias och hans kompisar hade dygnat och var i färd med att äta frukost och pappa satt vid TV:n. Mamma jobbade första dagen så hon gick upp säkert klockan sju och Rebecka sov över och gick säkert upp tidigt hon också.

Jag har också lekt med Isak och vi kolla på OS och En himla många program.

Imorgon kommer Emma. Hej!

Inga kommentarer: