måndag 28 juli 2008

"Sommar, sommar och sol, kloret och solen samt doften av vår pool"

Idag har det varit en dag som jag tror att en del ungdomar kallar för schtekdag, rätta mig gärna om jag misstagit mig. Idag har nämligen jag, mina syskon Elias och Rebecka samt min kusin Alicia solat och badat i våran pool. Jag måste tillägga att det var riktigt gött och jag tyckte det var ett hyfsat försök att få bort min bonnabränna som sitter i sen dem inte fullt lika badvänliga sommardagarna.

Nu försöker jag få igång Hugo's Äventyr, ett dataspel som vi barn ständiga fastnade för som små, men det ser inte ut att funka. :/

Sedan funderar jag också vem som kommentera mitt förra inlägg med: Hur långt "joggar" du? Kommentera gärna något inlägg igen med din namnunderskrift så att jag vet vem du är nästa gång.

Ha en fortsatt trevlig dag, läsare!

För övrigt är ovanstående rubrik på inlägget en egenhändigt gjord text på en Sven-Ingvars låt! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Repa snart Gabriel??:O

Din jobbiga band"ledare" även kallad- Samuel