tisdag 21 oktober 2008

Nu kör vi igång!

Mitt dåliga bloggande har gett mig blodad tand för att ta upp det hela igen. Men först ska vi kanske köra lite punkter om vad som hänt och vad som ska komma:

  • Jag har fått hornhinneinflammation i mitt högeröga.
  • Jag har sjungit Sacred Concert av Duke Ellington med Örby kören.
  • Jag har börjat med fagottlektionerna för höstterminen.
  • Jag har bakat frittoler, friterade medeltida kakor innehållande bl.a. likör, russin och kanel.
  • Jag har spelat klipp från Varbergs fästning som jag ska redigera ihop till en film.
  • Vi har värvat ny bandmedlem i Invade - Andreas Brink.
  • Bandet har fått erbjudande om fototagning av Bollen och Stricken (Hanna x2, alias Elias flickvän och hennes bästa kompis)
  • Isak, min bästa kompis, har skaffat flickvän, en trevlig sådan.
  • Min mamma, Erika Sjöwall, har lagt ut ett klipp på en standup-akt på Youtube.com. Kolla in!
  • Jag äger...

Annars så var det nog inget. ;D

3 kommentarer:

Jerker sa...

Hej du...

Det var ju skönt att man kan få läsa vad som hänt! Det har ju varit lite dåligt bloggande på sistone.

Förresten... har inte Isak haft sin tjej ett längre tag nu? Eller har han bytt?

Har kommit igång med springandet igen! Kör stenhårt just nu!

Anonym sa...

Du äger...


Fan va djupt alltså...


/En kattperson

Anonym sa...

Jag visste nästan allt på dendär listan! Det kallar jag skillat :D

/Bolli