tisdag 28 oktober 2008

Valio Yoghurt Sommarbär ;D

Nu sitter vi och har lite rast efter kort repning. Vi gick och lade oss drygt 12 men somnade nog inte förrän två timmar senare. Dock fick jag gå och lägga mig nere i soffan helt ensam för att alla andra tyckte att jag var i vägen. Fast jag var ju inte helt ensam. Jag hade ju alla demoner och spöken omkring mig från Fantasia-filmen och alla spratt som Brink och lill-David utsatte mig för. Så jag var allmänt rädd och lyssnade lite på Invade live för att ta till mig lite mod.
Sedan på morgonen blev det MYCKET GOD frukost! Gud, vad jag älskar denna måltid med bara mängder av yoghurt, mackor och kanske en och en annan frukt. Inte att glömma mjölken.
Vi har precis blivit klar med våran Studio Diary som snart finns att nå på YouTube och MySpace. Nu funderar vi på vilka låtar som vi ska spela in i studio den 22-23 november.
Dagen är inte slut så nu ska vi repa, skriva texter, fixa med allmän information och vara lite irriterande mot varandra!
Jag ser nu att enkäten är avslutad. Fem av fem svarade att de hade synfel. Detta betyder att bara gubbar och tanter läser min blogg. All kärlek på 60+! Ciao...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena gubben, du har synfel, heller?

Anonym sa...

Heller?? är inte det ett språkfel?