måndag 15 september 2008

Och jag som inte hunnit städa rummet än...

Weak as I am, no tears for you
Weak as I am, no tears for you
Deep as I am, I'm no ones fool
Weak as I am
Gabriel Sjöwall är en smula trött på att sjunga dessa rader i sin ensemblegrupp. Och jag tror att Benjamin känner ungefär likadant. Men jag har inget emot själva låten, för det är fortfarande en evergreen, men att sjunga den är ibland ytterst tråkigt.
Trots detta en mycket rolig skoldag med både kör och gehörs -och musiklära på schemat. Sedan sånglektion, flöjtlektion och till sist drama. Så jag tillbringar alltså 10 timmar, 07:50-18:00, i Rosenfredsskolans lokaler!
Kul på sånglektion också. Fick faktiskt beröm för att jag sjöng Du får göra som du vill så bra! Massa roliga röstuppvärmningar också. Och jag ska tydligen spela någon Entre'cote med en gitarrist som kompar när jag spelar flöjt. Och så ska vi sätta upp en musikal på dramat. Och jag måste fixa så att mina fagottlektioner kan ta fart igen. Och imorgon har vi historiaredovisning. Och på lördag är det någon kördag med Örbykören. Det är mycket som ska hinnas med med andra ord! ;D

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har lust att bränna Skunk Anansie! Usch för den låten!! Så trött på den! ^^ // Benjamin